lördag 15 november 2014

- radio, medecin, papper och livet

Vad händer i mitt liv? Jag har varit rejält dålig mycket värk, smärttoppar, utmattning som heter duga. Fått hoppa över mycket jag velat göra men tagit mej igenom jobbpass och det viktigaste så jag lever ju iaf! För ett tag sen var jag o träffade goa Mikaela, kollaget har hennes mamma gjort, jag satt o beställde varor och Mickis pärlade.


 Jag och Mikaela var nyss med i radio P4 Skaraborg också!
HÄR hittar ni klippet!



 Trötta men glada efter intervjun!

Fight for EDS har börjat sälja julkort 5-pack för 45kr, så himla söta! Dessa hittar ni på webbshoppen fightforeds.tictail.com :)

Idag har jag lyckats jobba 3 timmar och fixat lite för imorgon kommer det några som va intresserade av att hyra efter oss. Nu soffmys o hoppas den nya medecinen gör sitt så kanske livet blir lite lättare framöver. Godnatt på er

1 kommentar:

happypainlife sa...

Vad duktiga ni är ☺