onsdag 3 september 2014

- dag 12

Nu är det näst sista dagen med träning sen på fredag ska vi packa o mysa o på lördag när det av hem till Sverige igen! Dagarna är fyllda av träning, vattengympa, sol och bad och skratt med goa vänner. Tycker dock det är hemskt tråkigt att jag fått så ont men hade inte förväntat mej annat. Ryggen värker till o från något hemskt, gör mig illamående o jag tappar känsel, motorik o balans rejält, både vänster höft och axel har bråkat och hoppat och värkt och utmattningen slår till rejält, igår var det inte roligt men sånt är det o leva med EDS. Bara o kämpa på, njuta av det som är bra och stå ut med resten! Inte alltid lätt, ibland går det bara inte men jag försöker för det gör livet så mycket roligare och bättre om man inte gräver ner sig i det dåliga. Nu ska vi snart knata till första träningen, hoppas jag fixar o hönga på jag vill verkligen inte missa träningen, det är ju den jag är här för! Mer bilder kommer när jag kommer hem. Hejsvejs


Inga kommentarer: