lördag 9 augusti 2014

- träna i spanien

I höst kommer jag behöva nya långa träningstigths och jag kan lova att jag vet vart jag vill beställa dom! Tigthsen med sugerskull och alla swirlar är ju helt fantastiska och Zebra tightsen föll jag för just för att jag alltid gillat Zebra och att det sen är symbol för ovanliga diagnoser och EDS är ett stort plus! Dessa snygga finns på myway2fitness! Priserna är inte lika roliga men hellre ett par snygga en flera billiga, spara, spara.


Men innan det blir höst och dags för detta inköp  ska jag ju till Marbella i Spanien med mamma och ett helt gäng Lidköpingsbor på Rehabresa via Lidköpings Reumatikerförening i två veckor, om exakt 14 dagar flyger vi! Så mycket känslor, första resan utomlands, första gången jag flyger men det är inte största oron det jag är rädd för är skicket på min kropp jag vill ju kunna delta i allt, hänga med på alla promenader, verkligen sats på träningen, jag hoppas detta blir möjligt med rätt medeciner. Oavsett hur mycket min kropp kommer att tillåta så ska resan bli fantastisk, punkt.

1 Reception, 2 Bungalows, 3 Hotell, 4 Restaurang, 5 Hotell, 6 Konferensanläggning, 7 Rehabanläggning, 8 Tornet, 9 Gångtunnel till stranden, 10 Busshållplats, 11 Grönområde, 12 Minigolfbana




Inga kommentarer: