fredag 22 augusti 2014

- ONE DAY LEFT!

Allt förutom hårprodukter, smink och plattång är packat! Handbagage på 6kg och resväska på 11 kg så flera kilo till godo på båda så det är lugnt. Vädret i Spanien ser perfekt ut, jag är taggad som attan, allt som skulle göras hemma i pappersväg, möten, hemsidor o s v är klart så nu är jag så redo jag kan bli!


Nu väntar två hela veckor på CFS Marbella, Spanien med träning, vattengympa, promenader, hälsosam mat, vila, sol och värme med ett gäng från Lidköpings reumatikerförening. Första gången utomlands för mig och det var väldigt länge sen mamma var iväg och reste med så det ska bli himla kul, en riktigt upplevelse. Kameran och ett kollegieblock är med så finns det krafter kvar i kropp eller knopp så kan jag både fota och skriva, det verkar kosta lite mer med telefonen där nere men jag kommer i alla fall försöka vara aktiv på instagram @fannyemmaviola och finns möjlighet kommer ni även höra av mej här inne såklart! Lovar bildbomb när jag kommer hem. Ska även försöka föra lite dagbok över dagarna så ni får veta vad vi gör.

Nu är största rädslan att komma försent till bussen från stan imorgon annars har jag inte hunnit bli särskilt rädd för något, inte flygrädd eller så, det kanske kommer, vem vet? Ni får ha det så himla bra hemma i Sverige, ta långa höstpromenader när det håller upp, vira in er i filtar, tänd ljus och drick te så ska jag sola och njuta åt er!

Inga kommentarer: