fredag 4 juli 2014

- L Y C K A

Lycka vad är det? Det kan vara det lilla, ikväll är lycka att ligga tätt intill sambon o mysa en lång stund, idag var lycka att jag klarade 5 repetitioner av en för andra simpel övning med pilatesboll. I september har jag en lycka att se fram emot, min första tatuering, What doesn't kill you, only makes you stronger!


Lycka är att vi ska flytta framöver, vi ska bo i vårt eget hus, jag ska ha ett kök jag inte subluxerar min axlar av att öppna lådorna i, ett badkar.... inte vilket som helst utan mitt dröm badkar, jag ska ha möjlighet att rulla in ex rullstolen utan massa trappsteg för ja ibland behöver jag den och den kan komma att behövas både mer eller mindre, vi ska bo på älskade Kållandsö i ett hus där våra drömmar och vår framtid kan gro. Nog babblat om det, hehe. Vi ska som sagt flytta framöver och tills det blir dags så drömmer, planerar och filosoferar jag vidare i realistiska, praktiska och heeeel craaaazy tankar!


Vad är lycka för er? Smått, stort, billigt, dyrt, skit i det! Det är känslan som räknas.

Inga kommentarer: