lördag 8 mars 2014

Två bilder Sofie tog på mig i sommras framöver så hoppas jag vi ska lyckas fota mig lite mer organiserat och planerat och utan utväxt ;) haha

 Bildbomd från veckan. Påskpynt som jag fått av världens goaste Kicki, ska fixa påskris och en snygg vas framöver bara och några ägg. Min Ernstljusstake fick sig lite påsk/vår färger igår med och på kvällen blev det mys med fläskkotlett, örtkryddad kulpotatis, sallad, bearnaise och en öl.

Lättlunch och planering inför veckan nyss!

Idag har jag jobbat 9.45-13 sen handlat och käkat lite och vilat min protesterande rygg, kom hem o  smörjade in ryggen med Voltaren, minimal effekt. :( (var ensam hemma men vad spelar det för roll jag når ju hela ryggen EDS vs Ond rygg 1-0) Snart kommer Erik hem från jobbet sen blir det fika med svärföräldrarna när dom kommer med sängramen jag ska måla åt dem och två byråer jag fått som ska renoveras (mamma gav mig idéer igår vad sägs om blanksvart, läder, djurmönstrat). Ikväll blir det lite mys på Kållandsö med mat och Melodifestivalen.

Ha det fint!

Inga kommentarer: