torsdag 13 februari 2014

- tiden går....

Ja i många synvinklar går tiden sååå långsamt, det är så mycket jag väntar på och vill ska hända NU! Samtidigt så hinner jag inte hälften av allt jag borde och vill göra, men mest beror det ju tyvärr på tröttheten, värken, utmattningen efter jobbet som hindrar mig från så mycket även om jag kämpar emot. Vad jag har gjort det senaste, sovit, jobbat, vilat, försökt sköta vardagen, varit på möten och fixat med papper något annat har jag inte hunnit med. Varit hos Eriks föräldrar en kväll och käkat, ute på öna en kväll och i lördags var vi hos Emil och Eveline och åt gott och pratade och hade det trevligt. Idag har jag tagit det lugnt, tvättat några maskiner, dammsugit och bakat lite bröd, snart dags att åka ska hämta Reumatikerföreningens årsberättelse, vara ledare på Sportlovsskyttet några timmar, sen hålla R-föreningens lokal öppen mellan 16-18 och ikväll blir det vattengympa med Elin.

Hoppas alla har en bra dag!

Inga kommentarer: