måndag 13 januari 2014

- imorgon

Jobbat idag 7-16 sen haft en snabbdejt med bästa Elin och kikat almanackor och plastmappar, mycket spännande! (tyckte nog inte hennes bror och hund som väntade i bilen) Varit förbi svärföräldrarna en sväng och pratat i telefon med goaste Kicki och Mamma. Hämtade ut en plastmapp med massa olika fack i som jag ska ha alla min papper till Reumatikerföreningen i, ska bli skönt att få ordentlig ordning på det! Har fixat namnlapp och märkt upp alla flikar nu, småpyssel precis vad jag orkar med ikväll. Upptäckte precis att jag får enorm kramp av att skriva på tangentbord med handledsstöden, suck kan inget funka som det ska?

Imorgon har jag läkartid klockan 9 ska bli skönt, förhoppningsvis få bättre medicinering, sjukskrivning och ev lite mer svar på proverna på sköldkörteln och alla mina andra knepigheter. Onsdag och torsdag ska jag till Multimodalsmärtrehab för att träffa ett gäng nissar och bli bedömd för att eventuellt gå ett smärtrehabprogram. Kanske berättar mer snart, kanske dröjer det vi får se.
Natti folket!

Inga kommentarer: