onsdag 15 januari 2014

- creative


Efter bedömningarna på Mössebergs Rehabcenter blev det ett stopp i Skara på vägen hem med mamma, en sväng på Slöjddetaljer och äta en sallad på Milan var vad vi orkade med. Handlade lite för mina presentkort jag fick i julas så nu har jag laserat ett gäng träpärlor svarta och gjort lite nya grytunderlägg, skönt att ha någon sittande sysselsättning som kroppen lite lättare orkar med även om händer o handleder protesterar så är det lättare än när hela kroppen skriker.

Idag träffade jag Arbetsterapeut och Psykolog och pratade om min sjukdom, värk och hur den påverkar min vardag, jobb, intressen mm. Imorgon blir det ungefär samma grej kan jag tänka mig fast med sjukgymnast och smärtläkare. Sen får vi hoppas på att jag får ett positivt svar framöver och att jag får komma dit och gå programmet.

Inga kommentarer: