torsdag 2 januari 2014

- 2013 blev 2014

Nyår firades hemma hos oss med Sanna, David, Emelie, Albin, Emma och Martin. Vi åt och drack och umgicks, hade en riktigt bra kväll! Så jag saknat mina tjejer att sitta och prata om allt, ni är så goa! Vid halv 12 knödde vi ihop oss i Albins bil och rullade mot torget för att skåla in det nya året och kolla på fyrverkerierna. Väl där fick jag smärttopp nummer 3 hade en vid lunchtid och sen var det på väg vid 22 igen och 00.30 var det då dags igen och den gav inte med sig för än vid 5 tiden när kroppen fick som den ville och jag landade platt i en varm säng. Jag hade en underbar kväll och natt och njöt av sällskapet jag lät inte smärtan bestämma denna gången. Att jag hängde i trots värken har jag fått sota för i efterhand men ibland är det värt vad som helst för att få ha lite kul, ta en öl eller två, umgås och skåla in det nya året. En medicinfri kväll gick dock i stöpet tidigt hade inte energidepåer för att klara det, inte kraft att gå emot smärtan. Men tack mina vänner för en toppen fin kväll!

Obligatoriska toalettbilder, varför åker alltid kameran fram där tjejer?


Albin & Emelie

På väg till torget, tolvslaget, det nya året!

Lite likör 43 shottar är aldrig fel...mums

Bästa gänget!

Kärlek

  
Sanna & David

Många skratt blev det!


Tack fina ni för inflyttnings/nyårspresenterna!

Nu gör vi 2014 till ett bra år. Puss & Kram



Inga kommentarer: