fredag 27 december 2013

- fredag

Har haft en fruktansvärt jobbig vecka med sjukt dålig sömn och mycket värk mitt upp i julhandeln och julfirande. Idag var jag ledig så har sovit till och från fram till 11 sen fick jag gå upp för då sa kroppen ifrån, att sova/ligga ner för länge är inte heller uppskattat. Har mest små fixat vid datorn idag, har känt mig riktigt orkeslös idag ovanpå värken och har känt mig varm och tät i halsen och nu kollade jag tempen innan jag tog en dusch, feber! Tur jag är ledig i helgen, men på söndag är det Salebyfallet och det vill jag verkligen orka skjuta. Kvällen ska tillbringas i soffan med älsklingen som snart kommer hem från jobbet.

Det är väll ganska standard vid det här laget att jag alltid efter ansträngning, för lite sömn och vila och stress får feber, jag är så trött på det. Jag försöker ju ta det lugnare och lugnare för att undvika det men samtidigt blir jag bara sämre och sämre (förbannade skov) så just nu är det inte lätt. Vad jag än gör så har jag för ont och hur mycket jag än vilar kommer inte energin tillbaks. Fler som har en jobbig vinter?

Inga kommentarer: