söndag 1 december 2013

- 1a advent

Igår var en bra dag värken kom och gjorde sig påmind ett par gånger men jag försökte greja i min takt och ta det lugt. Började dagen med sovmorgon, sen började jag plocka i ordning lite och då kom Erik upp och gjode frukost, det är verkligen inte varje dag vi äter frukost ihop så det är mysigt när det händer. Sen städade, tvättade och julpyntade jag medans han åkte till sin förädrar för att lägga golv. Efter städandet fick det bli en dusch och sen en sväng förbi jobbet och Julmarknaden i Parken. Till slut landade jag hemma hos svärföräldrarna där kvällen ägnades åt golvläggning och lite mat.
 
Hoppas ni har en fin 1a advent! Här är min adeventsljusstake,
svart och silver, varför va så jäkla traditionell? :)
 
Nu sitter jag här med en kopp te och kikar runt lite, ska snart göra mig i ordning och åka till stan för att handla lite och i eftermiddag bli det lussekatts bak på Kållandsö med mamma. Veckan är fullbokad med jobb, möte/middag med styrelsen i R-förening, fix med Skyttiaden och Jackbeställning till Skyttet, sjukgymnastik, vattengymnastik och fota kusinbarnen. Hoppas jag kan hänga i och göra allt, jag får prioritera vila emellan allt!

Inga kommentarer: