tisdag 5 november 2013

- tisdag

Jobb igår, lyckades också orka mig fram på stan o köpa mig en vinterjacka o lite andra saker som gardroben gapade efter. Jag var trött och hade ont och kramp innan rundan på stan så att Erik kom ner och mötte upp o följde med och handlade mat var fruktansvärt skönt då mina leder o tunga matkassar inte går hand i hand.

Vaknar riktigt risig idag o trots att jag börjar 9.15 är jag ju på väg ur sängen 06.30 för att få i mig medecin och hinna komma i ordning i tid. Nu ska jag snart dra på mig nya fina och framförallt varma vinterjackan och ge mig av mot jobbet. Vore inte sen till att tacka ja om någon erbjöd mig en vinter utan kyla och mörker, det är mördande för min kropp. Om jag hade varit frisk hade jag säkert tyckt bättre om vintern och allt roligt som hör dit, isracing, sladda, fota vackra vinterbilder, sitta hemma och mysa under en filt och mycket mer. Men som sagt inget blir riktigt underbart när värken är med dig tjugofyra sju. Ha en fin dag!

Svart Peak jacka med rosa inuti, så varm o go! Att jag fick köpa st 34 istället för 42 som förra vintern är ju inte heller ett minus. 

Inga kommentarer: