tisdag 26 november 2013

- tålamod.

Är ledig idag så idag ägnar jag dagen åt tålamodsprövning! Sitter på föreningslokalen och skriver ut utskick för Vinter/Vår till alla våra medlemmar. Att skriva ut över 300 häften på 3 ark med dubbelsidig utskrift tar sin tid. Har suttit i 8 timmar och nu har jag gjort över hälften i alla fall. Hade sällskap av större delen av styrelsen till en början men nu i eftermiddag har jag fått klara mig själv. Har suttit och läst bloggar, läst mail och beställt kinesiologitejp så att mamma eller Erik kan få lära sig att tejpa mig framöver. Självklart beställde jag en rosa, lite kul måste man ju få ha mitt i allt elände med EDSen. Snart kommer sambon hit med lite mat och sen blir det en sväng ner till skyttet till alla godingar där.

Om ni är medlemmar i Reumatikerförbundet eller funderar på att bli så kanske ni är lite nyfikna på utskicket från vår förening här i lilla Lidköping, det kan ni läsa här eller på vår hemsida lidkoping.reumatikerforbundet.org. Medlemmar får det även i postlådan framöver, så håll utkik!

Inga kommentarer: