måndag 11 november 2013

- rough

Livet är inte roligt med värk och andra problem förra vecka  var otroligt kämpig och jag har haft mycket tankar runt om sjukdomen den senaste och dom blir inte lättare när värken ökar.  Har jobbat i helgen och igår kväll åkte jag och Erik hem tidigt och ägnade kvällen åt varandra. Det är lätt att man glömmer bort både sig själv o sitt förhållande när sjukdomen blir för jobbig, då drar jag mig undan, orkar inte med när kontakt samtidigt som det är det enda jag vill ha, en varm famn att krypa upp i, någon att ligga intill,  det betyder mycket. Igår tog jag steget igen o bet ihop för det jobbiga i närkontakt när man har värk och gav det en rejäl chans och när man slappnar av är det ju så underbart, att några kramar kan göra mig så lugn, att en puss och några få ord väcker dom där känslorna man hade för många många år sen när det blev vi från första början. Jag önskar att alla ska få känna dom känslorna och den tryggheten som man känner av att få vara tätt intill sin älskade. Det får en att orka kämpa vidare även när det är som värst!  Kram på er o glöm aldrig bort era nära  och kära

Inga kommentarer: