lördag 16 november 2013

- överrörlig?

Mycket ont i nacke, axlar o ut i armar samt huvudvärk. Undrar om jag böjer min nacke för mycket då den känns trött och instabil och eftersom jag har EDS/HMS så är det ju inte konstigt om jag gör det men ändå. Jämför med Erik oc kan böja nära inpå dubbelt så mycket som honom. Framåt är det hakan som sätter stopp, bakåt ca 90 grader och sidleds kan jag lägga örat mot axel med avslappnad hängande axel åt båda håll. Om jag skulle beskriva mig själv ikväll så är jag släkt med något mellan en klappstol och en daggmask med trasiga kullager. Knäpper o knakar, fäller ihop mig i tokiga ställningar pga värken och är matt och lealös... Lite uppgiven kvällshumor efter en psykiskt påfrestande kväll pga ettrig värk efter en grejardag hemma och fika med närmsta familjen. Gonatt!

Inga kommentarer: