tisdag 12 november 2013

- for a moment I don't even care

Efter en natt med riktigt dålig sömn har jag idag varit hos sjukgymnasten där jag fick hjälp med avslappningsövningar och bokade tider för träning i avslappning fram till jul. Sen tog jag en sväng förbi jobbet och efter det var jag och pratade med Kicki och gjorde ingenting fram till 15 då det var dags för möte och planering med Reumatikerföreningen så nu ska det göras utskick och fixas. Efter detta han jag även en sväng till skyttet. Ni undrar säkert varför jag inte är hemma när jag har så ont, jo för antingen gör jag ingenting och då blir jag stressad och tänker för mycket eller så tar jag i och grejar för mycket så kroppen.inte får vila så jag försöker sysselsätta mig med saker som inte frestar på kroppens men håller huvudet på andra tankar. Nu dags o försöka sova, imorrn ska jag åka och få tejp.

Inga kommentarer: