måndag 7 oktober 2013

- vet vad jag vill

I lördags blev det 4 års kalas för Hugo och sen filmmys hos Sanna o David, kollade på the conjuring, jäkligt bra film! Rekommenderas starkt, för er som gillar skräck, andar och verklighetsbaserat. Söndagen blev mysdag med mitt hjärta, mådde skit hela dagen men var i Skövde en sväng och sen blev det en sväng hem till öna. Tråkigt bara när man har värk så man har huvudvärk och mår illa och är helt matt en hel dag men det är så det är nu. Skit sjukdom, hatar dig lite extra mycket för tillfället!

Idag har vi planerat julkampanjen på jobbet och eftermiddagen har varit lugn min kropp vill inget annat handlade lite på vägen hem bara. Bytt generatorrem på S70n med så nu rullar dieselskrutten igen, skönt.

När kroppen strular så jag är hemma hinner jag tänka för mycket... på både gott och ont men jag vet vad jag vill i alla fall, så är det! Gonatt'

Inga kommentarer: