tisdag 22 oktober 2013

- up and down

Dagarna går upp och ner, sakta upp och fort ner. Morgonen en plåga, förmiddag helt okej byggde skylt o hade fullt upp, eftermiddagen drogs ner av onödiga händelser och sen kom värken, krampen, utmattningen som ett brev på posten någon höjde volymen från 10 till 100 på en tusendels sekund. Åkte till skyttet när jag slutade och fick födelsedagspresent av mina goa skyttetöser, fick kikat igenom tävlingarna lite o trots att jag har ont och aldrig orkar träna så har jag allt anmält mej till fyra tävlingar, vad gör jag???

Nu ligger jag helt utslagen i soffan och väntar på att kvällsdosen kanske kan göra liite nytta. Upp vid 4 och duscha inför en hektisk och krävande dag för ikväll kan jag glömma att duscha armarna orkar inte upp till o tvätta håret o benen skakar. Skitliv just nu, men det vänder väll? Godnatt

Inga kommentarer: