söndag 27 oktober 2013

- söndag

Vaknade faktiskt innan alarmet men tyvärr med värk i hela kroppen och vad som känns som en förkylning men den botar vi med vitamintabletter. Igår var en lång dag med jobb och sen kalas för släkten.

Idag är det jobb och sen hoppas jag på att jag kan ta mig ut o gå en runda trots värken jag tänker bättre då. Har mycket tankar fram och tillbaks som nästan alla grundas i EDSen och värken. Sen behöver jag röra på mig för viktens skull med har lovat mig själv att hålla mig under 60kg. Men det är inte lätt att sköta sin kropp när man har värk och är trött, det blir en ond cirkel, man orkar inte röra på sig, orkar inte laga hälsosam mat eller tänka på vad och hur mycket man stoppar i sig. När man är matt, trött och orkeslös pga värken så är det väldigt lätt att äta lite extra för att få energi för att orka fast kroppen inte förbränner det.

Har ju vart och fått kinesiologitejp på ryggen och tänker nog prova andra muskler med, berättar mer om det en annan dag. Och igår fick jag presentkort på en annan typ av behandling och så fick jag magnetmadrass och täcke av mamma och pappa, kommer även kudde framöver, hoppas det kan få mina muskler att slappna av och återhämta sig lite.

Nu måste jag snart åka mot jobbet.

Inga kommentarer: