onsdag 16 oktober 2013

- nothing is easy

Så är det just nu allt är jobbigt, till och med vardagssysslor är jobbigt... Händerna är riktigt stökiga just nu vilket gör det jobbigt att sminka sig, laga mat ja allt! Höfterna värker så jag knappt ens vill sätta mig ner och än mindre gå på toa. Men någonstans måste det ju vända så jag biter ihop.



I förrgår kväll fick jag lite för tidig present av Erik när jag kom hem. En stor fin bukett blommor och extralampor till dieselskrutten och så lagade vi mat ihop och bara hade det mysigt. Igår på min födelsedag var jag med mamma i Trollhättan och shoppade lite. Mådde helt okej fram till lunch sen kom krampen, tröttheten och jag blev yr och ofokuserad. Kan bita ihop länge o fixa situationen men på kvällen när jag kom hem fick jag krascha i säng direkt. Men minus EDSen har jag haft en fin födelsedag.

Nu ska jag rätta till "masken" lite och äta sen blir det jobb 9-19 idag. Ta hand om er för det är vad jag tränar på att göra med mig!

Inga kommentarer: