söndag 13 oktober 2013

- håller mig uppe för att somna

Kör på tekniken vara uppe tills jag är så trött att jag inte vet vad jag heter för att då kanske kunna somna. Ibland fungerar den, ibland inte. Idag har jag jobbat 10-16.15, sen varit på kalas för Eriks kusin Robin och efter det handlat lite mat inför veckan. Nu sitter jag o göra lite datajobb till både Reumatikerföreningen och skyttet. En dörrskylt och en mängd anmälningslistor till alla skyttetävlingar i höst ska skrivas ut.

Haft problem hela veckan med att värken från höfter och benen och fötter gör att fötterna blir iskalla och domnar bort, nu börjar händer bete sig lika dant...trist. Får sudda varannan bokstav o skriva om då det blir fel men inte ger jag mig, nejdå! Jag försöker hålla humöret och hoppet uppe, jag har ju eventuellt fått en liten vändning med läkarkontakt vilket kan betyda bättre hjälp, medeciner och vård framöver så jag biter ihop och kämpar på. I veckan är det jobb som gäller och vattengympa. Även om det är en plåga i bassägen, värmen är obehaglig och jag känner att jag har noll kontroll på mina rörelser och snubblar omkring, man landar ju mjukt i alla fall ;) så vet jag att det gör nytta i längden jag måste träna, stabilisera och slappa av. Musklerna måste bli starkare men samtidigt återhämta sig emellan, klurigt det där.Tips tages tacksamt emot!

På tisdag fyller jag år, 21, ja vad ska man säga, ingen speciell ålder men att bli lite uppvaktad tackar man väll inte nej till kanske? Ska åka till Trollhättan med mamma på dagen och shoppa lite och bara ha det bra, ska bli mysigt.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: