söndag 27 oktober 2013

- fuck you sunday

En söndagkväll som kunde kvittat! Hade på gränsen till för mycket värk redan i morse har ändå bitit ihop hela dagen och jobbat på med mina goa kollegor och massa kunder. Ville väll mest bara gå upp i rök eller sjunka genom golvet när jag stod i kassan, värken kan få en så trött och man får kämpa så för att fokusera. Åkte sen hem o kände på vägen hem att jag bara ville lägga mig ner men långsiktigt så hjälper ju inte det för värken heller tyvärr. Kom hem och åkte med Erik och lämnade hem lövblåsen till svärföräldrarna och åt lite mat, kände mig helt borta hela kvällen.

Fick hjälp att bädda i magnetmadrassen så här ligger jag nu med värk i leder och kramp i muskler, huvudvärk och illamående vilken härlig dag! Hoppas jag kan slappna av och i alla fall få lite sömn, det är jag väll värd, förbannade kropp?

Hoppas det ligger ett bra brev eller två i lådan imorgon när jag kommer hem från jobbet. Gonatt på er!

Inga kommentarer: