onsdag 2 oktober 2013

- far åt helvete...

...vad orättvist livet är ibland! Både för mig och mina vänner. Dagen idag har väl känts okej men värken gör att man reagerar mycket kraftigare på allt, det gör mig så trött. Finns många personer som är i mina tankar just nu på grund av olika anledningar, jag tänker på er. Även om jag egentligen inte orkar, jag orkar ju inte ens tänka på mig själv men jag tänker på er, glöm aldrig det!

Hade en lång kväll igår, blev sittande hemma hos världens goaste hur länge som helst men vad skönt det är att bara få prata, om allt. Prata med någon som orkar diskutera, peppa, förstår, bryr sig och låter mig va den jag är och låter det ta den tid det tar för mig att få fram saker. Att ha någon utanför familjen att prata med är ibland vad som behövs. Nu biter jag ihop och räknar ner!

Godnatt'


Inga kommentarer: