onsdag 23 oktober 2013

- det finns fler chanser

Jobbade till 12 sen begav jag mig mot Husaby kyrka för begravningen för min fina väns lille Edvin. En fin och lugn begravning men gud så mycket känslor, inte ens jag kunde hålla tårarna inne. Det var så fint, den lilla vita kistan med en liten nallebjörn intill, men så fel. Det här är sånt som bara inte får hända. Jag lider med er, mina vänner. Om ni läser så säger jag bara...man vet inte vad man ska säga i dessa situationer, ta hand om er, tänk på att ni har varandra även om hoppet känns långt borta och saknaden och sorgen är ohanterligt stark så kommer det en ny tid, ge inte upp. Det finns fler chanser, någon dag kanske Edvin blir storebror. Stor kram till er och glöm inte att ni har den finaste ängeln.


Nu ska jag ladda om har vilat sen jag kom hem, kroppen är inte på min sida alls idag. Snart blir det "halv 8 hos mig" med jobbet hemma hos chefen. Så ska strax åka och hämta upp ett gäng kollegor. Ha en fin kväll!


"Feel the sadness burning in my heart
You left too early.......
...Holding on to what I got and love
But things still seems so dark and cold
The fire is burning down my happiness
But I will rise"

Volbeat - Fallen

Inga kommentarer: