söndag 15 september 2013

- vill inte

Jag vill inte bli sjuk nu, har känt mig små förkyld till och från och dagen idag har väl rullat på men ikväll börjar halsen kännas värre och jag fryser får hoppas det ger sig. Räcker och blir över med värken nu, livet är inte alltid lätt. Jag försöker va positiv, kämpa på, tänka att saker löser sig osv osv men just nu är det svårt. När värken tar över, jag tappar fokus, sover dåligt, snubblar och tappar, blir rörig o stressad livet är inte rättvist, fyfaaaaan!

Ne nu ska jag låta skiten ladda upp mig för att ta tag i det ännu mer, jag är trött på det här. Dags för att bli behandlad som människa, dags att bli respekterad och tagen på allvar. Förbannade sjukvård! Ny vårdcentral, ny chans, nya förhoppningar. Om inte det här går, så får vi sätta hårt mot hårt!

Filten hoprullad runt fötter och knän, kuddarna uppmurade runt mig och täcket inlindat, bettskenan och starkaste halstabletten jag kunde hitta trängs i munnen. Godnatt och sovgott!

Inga kommentarer: