lördag 28 september 2013

- velig

Blir så trött har ju tänkt att den där förkylningen bryter nog inte ut mer, meeen då vaknar man av att det är tung att andas o sticker i lungorna, ögonen är geggiga, halsmandlarna svullna (dock inget ovanligt på mig) och jag är matt i kroppen. Som att det inte räckte med ledvärken, urinvägsinfektionen och den där andra jobbiga känslan jag har i kroppen som jag tycker är obehaglig och gör ont men ingen vågar göra något åt eller ens kolla upp.

Sitter här i soffan och fryser och mår illa. Ska snart ge mig av mot jobbet. Nu får kroppen ge sig eller så får det bryta ut och gå över så här kan jag inte ha det!
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR!

Tur att jag har er, Erik, familj och vänner, jag behöver er. Det är för er jag hoppas jag blir bättre snart det finns ju så mycket jag vill göra, för er, för mig och för andra. Just nu handlar det ju mest om att jobba och överleva, även om jag älskar att jobba och min arbetsplats är bra, full med roliga uppgifter och utmaningar, utvecklande och det finns en hel drös med goa kollegor så vill man ju ibland orka något mer än att jobba. Så är det!

Inga kommentarer: