tisdag 10 september 2013

- tappar fokus

Fy för perioder med mycket ont, jag tappar fokus, glömmer o stressar upp mig. Men jag gör som vanligt allt för att hålla mig samlad på jobb och bland folk, då får man göra som ikväll osten fick sej en redig utskällning när den inte stanna kvar i handen på mej, tröjan jag hängde upp ligger på golvet den får ligga där! Skulle kunna skriva en hel uppsats hjärnan går på högvarv men fingrarna vägrar så får ta och sova istället ny dag imorgon med finputsning av höstkampanjen på jobbet, kul kul. Men hörrni man lär sig o leva med värk även om det inte är lätt man får va lite tokig ibland annars orkar man inte så är det bara.






Kampanjytan och skyltfönstret idag.

På torsdag blir det möte på kansliet med en som ska va duktig på barnreumatiker hoppas jag och Elin kan få bra tips och idéer. Vore kul att kunna göra lite mer för barn och ungdomar :) Ska åka upp tidigare och greja lite data med Kicki och prata lite, vilket enormt stöd en människa kan vara. Helt otroligt! Vissa människor får man vara tacksam att man träffat.

Gonatt'

Inga kommentarer: