söndag 22 september 2013

- rain

Idag är en riktig höstdag, halvmulet, tunt ettrigt regn, rått men egentligen inte så kallt. Jag ligger i soffan med kramp i magmunnen, vad glad jag vore om jag kunde slippa den skiten...kan få det av stress, oro, mat och mediciner och med allt på en gång så är det klart att det kommer :/ Har stoppat i mig medicin mot detta och hoppas det lugnar sig lite inför mötet sen. Har i alla fall tvättat, städat och gjort lite mat.



Hoppas vi får ordning på vårat boende innan vintern, är lite tavlor och hyllor kvar men det börjar ta på det. Trivs mycket bättre än där vi bodde förut, vilket är himla skönt. När man är som jag med och har mycket ont, sover dåligt och stressar är det viktigt att man trivs och kan varva ner hemma och samtidigt få inspiration och energi till att göra något.

Trevlig höst på er!


Inga kommentarer: