fredag 27 september 2013

- nightmare

Natten igår var vidrig fick totalt 2 timmars sömn pga värk och kramp i magmunnen som höll mig vaken, men man får bita ihop och köra på ändå. Började dagen med Apt-möte och sen massage, sen kom bästa Sofie till stan, vi var och hälsade på Tirre i Ardala och Sofie fota barnen innan vi landade hemma hos mej. Så skönt med någon man bara kan vara med, sitta och pilla med dataprogram och tjöta skit är vad vi är bäst på. Igår gjorde vi en vattenstämpel till Sofies foton som blev fruktansvärt bra, vi löser det mesta ihop!

På kvällen blev det vattengympa, ledaren var dock sjuk så blev inte så organiserat men det var skönt ändå även om höfterna har protesterat sen jag gick ur bassängen. Snart är jag nästan igång och kan gå "normalt" idag igen, tur ingen ser en på morgonen när man snubblar,  haltar, tappar o ordnar.

Efter att jag tappat ögonskuggan i handfatet så den blev skrot och tappat ett glas rätt ner i diskbänken som förvånansvärt nog inte gick sönder så satte jag mig på en stol i köket o här sitter jag, säkrast så jag inte förstör något mer. Vågade mig precis på att lägga in tvätt i maskinen, inte så mycket som kan gå sönder då och tvättmedlet hamnade där det ska va och inte på golvet så det gick bättre än förväntat.  Haha

Nu ska jag ge mig iväg mot jobbet,  ha en fin helg! Jag tillbringar större delen av min på jobbet.

Inga kommentarer: