måndag 9 september 2013

- magnetic

Byggt skyltfönster hela dagen och var klar runt lunch, så jäkla skönt och bra blev det också! Älskar höst, fått hem mycket fin belysning och inredning, nya lampfötter, gallerskärmar, tygsladdar och annat spännande. Efter jobbet har jag mest slökikat lite på tv och nätet och beställt hem 2st magnetarmband och nu lite schampo och balsam och hårspray från Lanza (beställer på lyko.se) blir billigast så. Idag kom även bläckpatronerna och våra Copterskärmskydd och mitt fodral till telefonerna hem. Mycket shopping låter det som men bläck och schampo är ofrivilligt då det var slut, skärmskydd nödvändigt och för er som känner mig ni vet ju hur mitt skal såg ut, hmmm... Testade faktiskt ett riktigt fodral i svart skinn denna gången som man även kan ha 3 kort och lite pengar i kan va smidigt om inte hela "Feta Olga" (som mamma kallar min lilla nätta plånbok för) inte får följa med.
Imorgon är det fullt upp med jobb och annat, många sjuka på jobbet nu med tråkigt men det är väll en sån period med förkylningar när skolar och dagis drar igång, jag känner mig lite småförkyld men kurerar mig med vitaminer, vila och korta promenader. Ha en fin kväll!


Kommer uppdatera längre fram om vad jag tycker om armbanden när jag haft dem ett tag läst både positiva och negativa recensioner och jag är positiv till magneter då mamma haft magnet madrass och kudde, vilket verkligen får kroppen att slappna av när man lägger sig på det och även magnetsulor man får direkt bättre handstyrka om man står på magnetsulor, det fick jag bevisat för mig själv genom att ta i och trycka på en badrumsvåg med och utan sulorna. Så här ska det testas magnetarmband det sägs ge bättre sömn, minska stress, öka styrka, minska värk, ge energi osv osv, hela grejen är väll att det sägs neutralisera då vi omges av positiva joner hela dagarna all el och teknik och magneter innehåller negativa joner så ja varför skulle det inte kunna funka? Köpte de två på bilderna ett lite neutralare och ett med mina favvo-färger på kommer nog bli bra då vet man vad man ska ha för armband på sig till jobbet i fortsättningen.

Sovgott!



Inga kommentarer: