söndag 8 september 2013

- autumn

Vore inte helt fel med lite nya kläder nu i höst även om jag egentligen bestämt mig för att jag ska slita på det jag har, inte köpa massa nytt, spara pengar osv så blir man ju sugen och speciellt när det kommer till hösten, snygga jeans och fina tröjor men nu har jag faktiskt hittat lite som jag är sugen på men det enda jag egentligen behöver är helt andra saker, förutom en ny klocka då för klockor avverkar jag fort som attan dom får smällar och blir helt sönderrepade och slitna på jobbet. Köpte en med ett fint läderband för knappt ett år sedan som är helt risig nu och sen har jag köpt lite roliga färgglada både digitala och analoga med gummiaktiga band för att det är lite kul med lite galna färger men dom sliter jag också ut på nolltid :/ Är lite sugen på en med metall länk gärna silver/titan både för att det är grymt snyggt och kanske håller bättre i jobbet men det kostar ju därefter med. Alla klockorna nedan ligger dock mellan 800-1500:- det kanske det kan vara värt? Synd bara att jag alltid fastnar för herrklockor och dom ofta är förstora runt om trots mina svullna handleder, suck.

Kläder från Gina och klockor från Zalando och Stjärnurmarkarna.

Får väll se om det blir något inhandlat nästa månad men inte denna, det har jag bestämt mig för! Övervägar starkt att lägga lite pengar på mitt hår det behöver färgas och klippas igen (jäkla slitna ogräs till hår jag har) och min kropp skriker efter massage...Kanske kan unna mig lite shopping när jag fyller år i oktober, det kan man väll få? Åh hösten är så mysig och det är så mycket fina färger överallt, ge mig höst nu och låt mig handla....höhö

Inga kommentarer: