lördag 21 september 2013

- home

Hemma i Skofteby igen efter resan. På Ikea fynd köpte jag 6 st djupa och 6 st flata tallrikar och 12 espresso/kaffemuggar med fat för 99:- plus lite ljus och servetter typ. Köpte även två palmer en stor och en liten, durkslag och matchande bunke i emalj. På riktiga Ikea kompletterade jag med 6 st assietter, krukor, vasar, dekorkvistar, en ljuslykta, massa tavelramar (det får ni se när det är klart) och lite annat småplock.


Lite bilder på dagens shopping. Nu ska jag snart krypa ner och sova. Ikväll har jag tvättat, vi har packat upp lite och mamma stannade en stund och hjälpte mej med min stackars dator som inte ville uppdatera sig. Imorgon blir det vila och småplock på förmiddagen, är ju inte så pigg tyvärr och efter lunch ska jag på möte. Blir trött när man både har mycket värk och sover dåligt, någon form av förkylning som inte riktigt bryter ut, något som känns som urinvägsinfektion (vill inte) och massor att göra. Men det ger sej, för eller senare, så är det. Bara o kämpa på! Gonatt'

Inga kommentarer: