fredag 13 september 2013

- fredag

Laddar upp för jobb nu fredag till måndag! "Katalogsläppshelg" i helgen med kaffe, godis och demos av dockningsstationer, härligt! Nästa vecka är fullbokad med massa saker, jobb, klippa mig, vattengympa, Smålandsresa och möte det ser vi fram emot :)

Här kommer en liten bild på gårdagens inköp, skulle ju vänta men vad sjutton jag ville ju ha dom! Två stycken jeans i bikermodell från Gina ett par mörkröda "Denise" och ett par svarta "Thora" kul att få känna sig lite fin när man ska iväg på grejer i höst.


Kan ju lugnt sagt säga att det var en seger igår när jag tog med mig storlek 38 in i provhytten och 36 av ena modellen och det slutade med att jag fick hämta en 34 av den ena modell tillslut. Jag som alltid köpt jeans i storlek 40/42 på Gina, fyfan jag har lyckats! För första gången i hela mitt liv kunde jag hitta byxor i rätt storlek som inte var för långa!! Tragiskt att man inte ska kunna köpa i rätt längd även om man är lite rund men ja... Igår äntligen kunde jag köpa i rätt längd, så släng dig i väggen symaskinen!

Inga kommentarer: