onsdag 18 september 2013

- Days that never ends

Va inte pigg inatt febrig och hemsk, tryckte i mig lite medicin och fil och åkte till jobbet första timman var bra, kände mig rätt fräsch men sen, fy sjutton. Så fort jag ansträngde mej blev jag matt, snurrig, kallsvettig och mådde allmänt skit så jag fick ge mig, nu ligger jag här i soffan och så länge jag inte anstränger mig mår jag ju nästan bra förutom värken då. Att ha pratat med underbara Kicki gör ju dagen lite bättre med. Ibland behövs det lite tankar, stöttning och någon att prata med utanför familj, glöm aldrig det!

Att någon tror er, stöttar, peppar eller bara finns kan göra så mycket glöm aldrig det. Någon dag behöver du det och någon dag behöver någon dig!

Soffläge resten av dagen och ladda upp för imorgon! Kroppen behöver vila men tack vare värken är det svårt att varva ner och kroppen tar inte chanserna den får. Bara det ger sig snart så. Jag har ju haft det så i flera år en gång, kunde aldrig sova som jag behövde och tillslut rasar man. Men nu kör jag på tvångsvila innan jag hamnar där. Man lär sig hantera det, förbannat tur det!

Inga kommentarer: