tisdag 24 september 2013

- and the moment comes...

...when I no longer know your name.

Dagen igår var väl ingen höjdare vaknade med värk, ont av urinvägsinfektionen, illamående och var helt slut men tog mig iväg till jobbet och byggde och planerade och avslutade kvällen med att åka till Kicki och prata och hjälpa henne med datan lite. Det är otroligt hur fort hon lärt känna mig, hon ser hur jag mår och förstår mig bättre än många andra som jag känt i många år gör. Man får va glad att det finns så underbara personer i våran hemska värld.

Just nu är mitt liv värt en stor jävla käftsmäll, inget är riktigt i sin ordning just nu och det mesta känns jävligt men då är det tur att man har familj och vänner som är värda att kämpa vidare för!

Nu ger jag mig iväg till jobbet, hejs.

Inga kommentarer: