fredag 8 april 2011

- fuck it!

Jaha då har man missat de 2 viktigaste dagarna på hela skolveckan pga en rejäl jävla förkylning och feber som förövrigt inte har gjort resten av min kropp piggare :/ Nu ska jag ta mej fan bli frisk för imorrn ska jag till Tidaholm med bästa Sofie och kolla på Helliens Folkhögskola som har en Grafisk Design linje, allt känns så trassligt och rörigt just nu så det skulle vara mycket lättare att läsa t e x Mönsterdesign/Grafisk hantverksteknik på Formakademin i Lisch men den utbildningen känns inte helt rätt. Fast man kan ju börja med den och gå den andra med sen men det kanske blir för mycket? Även om det är två rätt olika saker. Dock kostar den på formakademin 8000kr / termin vilket blir 16000kr men den i tidaholm kostar ju ca 700kr i månaden kanske men då är ju frågan om jag måste flytta och hur man då gör med lägenheten i Skara osv för Erik behöver ju ändå va kvar här så, ja just nu snurrar bara allt runt, runt, runt. Help me please?

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gick mönster där och det var sjukt basic och det ska man inte behöva betala 16000 för. Finns massor av skolor som sysslar med samma sak och med mycket mycket lägre teminskostnad.