onsdag 6 april 2011

- 110406

Jao vart en helt ok dag, fått mycket gjort men har också varit jobbigt! Var helt slut efter sista lektionen så det var välbehövligt med en skön dusch hemma och sen god mat och lite slapp med bästa Sofie innan vi åkte på MOP konsert med Angelica, Tirre och John. Älsklingen har jobbat hela dagen och vart ute i skogen och kämpat ikväll stackar', han lär nog vara slut nu när han kommer hem! Dock har något mindre roligt börjat hända nu ikväll, var ju inte helt ok i skolan idag och under konserten började jag få ont i halsen och huvudet och nu kittlar det som fan i näsan med och jag går från varm till kall till varm till kall, ja ni fattar? inget bra alls :(

Imorgon är det graf vilket betyder examensarbete och jag kan inte missa det, JAG KAN BARA INTE! ='( ååååååååååååh. Efter skolan har jag ju även sjukgymnastik och efter den här slarviga veckan behövs det verkligen :/ Neh nu ska jag försöka lugna ner mig lite så jag kan sova inatt istället. Pusshej'

Inga kommentarer: