torsdag 3 mars 2011

- vart har jag tagit vägen?

Jo jag har varit sjuk, haft fullt upp med skolan, jobbet och annat faktiskt :P Just nu sitter jag o letar smink o smycken till studenten & balen ;) haha inte långt kvar (egentligen) ju!

Överväger hårt att snart gå och kolla om någon duktig tatuerare har tid att rita upp den, grymt sugen nu! Vill ju ha den innan sommaren ;) Men vi får se allt är så rörigt just nu och det kostar ju pengar med och dom är det inte riktigt gott om tyvärr :/ Imorgon är det Kinnevedsstafetten i Kinnarp hela kvällen som gäller, GO Norra Kållands USKF!!! :D Vi har 2 lag med i år, kul kul. På lördag har jag inte en aning om vad som händer och på söndag är det jobb som vanligt, hard work work. Sånt äre mä't! Vad ska alla andra göra i helgen då?

BTW så har jag och Erik kört hem mormors gamla Merca till öna, han ska köpa den så får vi se vad det blir av den sen :P Pusshej'

Inga kommentarer: