torsdag 24 mars 2011

- överby

Hade en grymt bra dag med Sofie igår! vid 9 drog vi från Skara mot Överby, mötte massa vindkraftverk på vägen men vi överlevde ;) Fick shoppat en hel del även om jag fortfarande inte hittat någon väska till balen...helt omöjligt! Vid halv 5 drog vi mot Lisch för att åka till skytte så jag fick träna lite eftersom jag trots ingen träning i år (har bara skjutit 2 tävlingar och serien) lyckats ta mig till Skaraborgsfinal på lördag som förövrigt krockar med Power Vårmarknaden i Arenan :( Innan skyttet var vi också förbi mormor och hämtade ägarbytet på Mercan och efter skyttet blev det stan o handla lite och ett strög innan vi hängde med Erik ute te öna för att lämna av hans nya huv som förhoppningsvis kommer på snart :D gött! Blev även lite käk på hemma med pappa innan vi drog hem te Skara.

















Toppar HM 99kr & 149kr!



















Träningsskor från Intersport 250kr (ordinarie pris 800kr)
ska ha dom att gå ut o gå i och till jobbet!
























Nya träningsbyxor som förhoppningsvis sitter kvar i knävecken,
från Intersport 250kr (ordinarie pris 400kr)


















Vårskor Vagabond (bästa märket på jorden), 650kr på Scorett!
























DePalma t-shirt till Erik, 200kr på Goldmine Outlet!



















Loreal Puder 150kr och Isadora ögonbrynspenna 85kr från Kicks
(sånt jag inte klarar mig utan) & Halsband 149kr och Armband 69kr från Accent.

Det här är vad jag kom hem med igår :) Gött!

Nu ska jag käka lite paj och sallad innan jag drar till Lisch för att träffa mamma, ska te optikern och efter det sjukgymnastik! :) Pusshej'

1 kommentar: