fredag 11 mars 2011

- inte lång kvar nu!

Neh nu är det faktiskt inte långt kvar till studenten! I onsdags firades det 100 dagar på Mangos här i Skara! Dagen var hektisk, först skola sen drog jag och Sofie till museet vi var tvugna att gå till, sen var vi o simmade och sen drog vi te mej så jag fixade mej o packade för att sedan hämta en pizza och Angelica och drog vidare till Sofie för att förfesta lite och sen blev det strög på stan med John en sväng innan vi drog te Mangos där nästan hela klassen var :) Toppen kväll! Men att komma hem efter 2 och gå upp 3 timmar senare var inegn höjdare men det gick! Cyklade till skolan med Sofie i riktigt gött vårväder och cyklade sedan hem i snöblandat regn och storm :S

Kände mig inte toppen igår eftermiddag men stack till sjukgymnastiken ändå men det fick man fan för idag nu är axeln ännu värre och jag har gått o blivit sjuk med ont i halsen, snuva, huvudvärk, feber, ja i princip hela registret :( Hoppas jag är bättre på söndag då jag ska jobba bara. Köss!

Inga kommentarer: