tisdag 22 mars 2011

- eleven days!

Ja det är 11 dagar sen jag var inne här sist vilket vi får skylla på ett trasigt modem, har bara gjort det allra nödvändigaste på nätet i skolan och på Eriks dator, sjukt frustrerande att inte ha något internet. Jag kan klara mig utan det i dagar när jag har det, men nu när jag inte har haft något då har det inte varit lika lätt ;) haha Har i alla fall haft fullt upp sen sist och helgen har vart helt ok, tvättade min s70, mammas saab, pappas 850, Eriks 855a och lille Gölfen i lördags samtidigt som Erik mekade med Mercen som förhoppningsvis snart rullar till besiktning! På kvällen blev det stan en sväng vilket vi även var i fredags! I lördags förmiddag var även kusin Malin och Jonas ute så jag fick träffa bebis Tindra för första gången och Messi och Pepsi fick busa lite :) Bilder kommer (ligger i mammas kamera). I skolan är det fullt upp men imorgon är det studiedag och då drar jag och bästa Sofie till Trollhättan och shoppar vårkläder, kan behövas nu när det är över 10 grader och solen skiner ;) eller vad säger ni? Ska även inhandla ett par skor som är bra att gå i som jag kan ha till jobbet och att gå ut och gå i, gött! Känns inte som att jag har pengar nu men lönen kommer ju på fredag så :) har ju köpt en ny spännrulle te bilen och lite annat skit som kostar pengar.

















Snart har det gått 1 år sedan vi var och hämtade våran underbar lilla Pepsi,
som inte är så liten längre :P hehe

Nu har jag precis varit och käkat med mamma och snart bär det väll av till jobbet :) Pusshej!

Inga kommentarer: