tisdag 29 mars 2011

- a couple of wonderful days

Slutet på förra veckan blev la ingen höjdare då jag hade jävligt ont och det har kommit tillbaks nu igen! :( Men helgen blev toppen, i fredags skulle vi ta det lugnt inför finalen på lördagen men vi åkte till Järpås för att skjutsa några kompisar och där fastnade vi en stund och pratade och tog en grogg sedan hängde vi med dom till stan och bowlade och efter det blev det race i Götene så vid 20 i 3 tror jag vi var hemma, men vi hade skitkul hela kvällen! Tack Casso, Ivarsson och Niklas :) Fick även ett par jeansleggings som var för stora för Casso, jätte snällt :) Lördagen började med att jag hade tänkt sova till halv 10 men vaknade 8, låg prompt kvar i sängen men blev inte mycket mer sömn ändå, käkade lunch på Donken på vägen till Kinnarp där finalen skulle skjutas och trots att jag inte tränat mycket kom jag på pallplats, Linnea vann och jag kom 3a och de gick bra för alla andra i klubben som sköt med :D trots att vi är en så liten klubb har vi alltid lika många med i finalerna som de större klubbarna ;) På kvällen körde vi ut Eriks nya huv till Emil o vaxade den sen drog vi te stan och träffa lite folk och söndagen var som vanligt = jobb! :) Pusshej'

Inga kommentarer: