fredag 18 februari 2011

- shot me!

Ne nu är lovet snart slut och jag har knappt hunnit med något av det jag skulle :/ Men jag mår i alla fall bättre nu än innan lovet, även om jag fortfarande har mycket värk. Vad jag har gjort på lovet är typ vart på skyttet, simmat, städat, vart på öna, umgåts med johan o emelie som förövrigt fyllde 18 i tisdags och fick körkort igår, ett jätte grattis på henne! Du är en av dom absolut bästa gumman! :)

Har även varit på ett helt ovärt sjukhus besök och hoppas att det blir bättre nästa gång :/

Ikväll blir det bowlingbaren med Emelie, Sanna och Robin och kanske några fler & innan det förfest hos Emelie med massa trevligt folk men först ska jag och älslingen hinna hem till honom och käka, planka tror jag det skulle bli, mums! Ska bli underbart med mat är såååå hungrig :(

Pusshej'

1 kommentar:

Lina sa...

Hej!
Och tack så mycket! :) När jag ritar i Illustrator så brukar jag oftast rita av bilder, men en del gör jag på frihand. Jag brukar använda ritstiftet mest då jag gör typ ansikte och kropp, annars är det penseln som gäller, gillar den bättre :) Du får ta och söka till utbildningen då! Arbetsprovet läggs ut på hemsidan den 15 mars, och sen tror jag sista ansökningsdagen är två månader efter det. Lycka till! Och hör av dig om det är något mer du undrar över :)