onsdag 23 februari 2011

- känslolösa helveten!

Ja ibland blir jag riktigt förbannad, hur tänker folk i vår värld egentligen. För de första visste jag inte att man får IG om man missar en lektion i ett ämne pga att man är sjuk och för det andra är det ju trevligt när sjukhuset ljuger en rakt upp i ansiktet och skiter i en!

Skulle få träffa en reumatolog för ett tag sen fick då en kallalse till en annan reumatolog för att hon jag skulle träffat hade lång kö men mötet kändes värdelöst hon trodde jag hade träffar sjukgymnast och arbetsterapeut precis innan vilket jag inte hade fått några tider för, hon visste inte om provsvaren och tyckte när hon såg dem att de var helt ovikta prover de tagit men vem fan skicka då remissen på proverna? :O och så här i efterhand fick jag även veta att hon är inte ens reumatolog utan allmänläkare. Det är absolut inget fel på allmänläkare men om man får kallelse till en reumatolog så ska man väll få träffa en och om man nu inte får det kan de väll åtminstone säga det till en? Jag blir så trött på't!

3 kommentarer:

Lina sa...

Hej igen! Ja det där med ekonomin är ju alltid lite knepigt när man ska studera. Men utbildningen är ju CSN berättigad, sen så finns det ju en hel del studentlägenheter här också, ett litet tips bara :)

r o c k z sa...

SV; TACK. ohohoh jag veeeet. Underbara är dem

Lina sa...

http://www.idevarlden.com/