måndag 7 februari 2011

- igår, idag, imorgon...

Ja jag vet inte ligger igår kvar för mycket i mitt huvud?
Tänker jag för mycket på imorgon?
Lever jag för lite idag?
Eller?

Jag vet faktiskt inte! Men jag tror det, men tror det gör man ju i kyrkan sägs det och den tror jag inte mycket på i sig ;)


















Random brud med grym tatto!

Ja idag har det varit skolan, har varit en sjukt jobbig dag är så trött har liksom ingen kraft i kroppen känner mig sjuk och har ont i både huvudet och magen utöver värken...men det var ändå skönt att gå på lektionerna så man inte missar en massa, får sån ångest då. Missade ju lite skit förre veckan :( Direkt efter skolan tog jag en kort promenad för att försöka bota alla problem men tror inte det hjälpte nu har jag precis skrivit rent allt på datorn till provet imorgon och ska slänga mig i soffan och läsa på det nu.

I helgen har jag vart i skogen och tagit hem lite ved, tvättat min bil (som förövrigt är lika sketen igen), varit på biltema och köpt avgassystem till Eriks bil, pluggat, jobbat, strögat lite och försökt sova ut men energin har inte återfunnits för det :/ Hoppas den gör det snart har fullt upp i veckan! Hejs'

Inga kommentarer: