fredag 25 februari 2011

- remember

Åh det är helt sjukt vad låtar kan få en att minnas tillbaks!
Hörde denna förut Akon – Don't Matter - Radio Edit
vilket fick mig att minnas hela sommaren 2007 med allt vad den innebar!

För mig var sommaren 2007 bara ren glädje, det var min och Eriks första sommar tillsammans och den tillbringades med alla underbara vänner jag lärde känna då tyvärr träffar man er inte lika ofta längre :(

Sommaren 2007 tog älsklingen studenten, jag konfirmerade mig, var på ett underbart läger på Björkö, vi var i Skene på Folkracefestival med Karolin och Robin, jag var på klassresa, min lilla kusin Selma föddes, vi jobbade på folkracetävlingen i Lisch, vi gled runt i stan dagarna långa i en liten Peugot 205a & "Bad Boys For Life" är något man alltid kommer att minnas, Grimling, Ida, Nathalie, Per, Totte, Emil o Eve, Ivarsson, Emmeli, Erik är några av alla underbara människor man umgicks med, sedan sålde peugoten, åkte 760 ett tag och Erik la alla sina pengar på bensin innan det blev audi och 745a. Den sommaren var så underbar så glädjen från den räckte ändra fram till vintern, till och med hösten var underbar med flera roliga jeep turer med Emil och Eve, mysiga kvällar hos Ivarsson i Järpås och goa kvällar i stan.

Fler låtar som gick på högsta volym den sommaren var:
Topmodelz – Summer Of 69 - Dan Winter Edit
Sommarpojkarna – Lilla Hjärtat [jag vill så gärna ha 6 med dig]
Fronda – En Tutte Är En Tutte
Bone Thugs-N-Harmony – I Tried
Björn Rosenström – Magdalena
Laser Inc. – Det var en gång en fågel
Eurythmics – Sweet Dreams (Are Made Of This)

Åh jag vill tillbaks!

1 kommentar:

Viola, Killer Colours sa...

Sv: Tack så mycket! :) Ögonskuggan i headern är pigmentet Fuchsia från MAC Cosmetics! Det går bara att köpa över diskar i Stockholm och Göteborg vad jag vet, kanske Malmö också. Jag har ingen koll om jag ska vara ärlig. Haha. Men få storstäder iallafall. Utöver detta kan du handlar MAC i Kicks webshop!
http://www.kicks.se/mac/pigment-p12139