fredag 25 februari 2011

- I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die...

Äntligen fredag! =) Vart i skolan idag, jobbat på som fan med drinklistan på grafen och har även burit in alla tapetböcker med Sofie som vi var o hämtade i början av veckan :) Ikväll blir de käk hos älsklingen och sen ströga, imorgon ska jag och Emelie förhoppningsvis med och kolla när Sanna tattuerar sig, får se vad jag tycker om hans tattueringar om jag gillar dom och det känns rätt kan de hända att han får bli den som gör min första men jag har två andra tattuerar med som jag funderar över ;) hehe och om jag hinner så har Erik pappa kalas imorgon med och på söndag är det jobb som vanligt.

Tänkte mest tipsa er om några toppen låtar som i alla fall höjer mitt helg humör!
Ken Mellons – Jukebox Junkie
HOFFMAESTRO – Highway man
Meat Loaf – You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot Summer Night)
The Macdonald Bros. – 500 Miles
Alphaville – Forever Young
Tenacious D – Fuck Her Gently
Dolly Parton – Jolene

Om det är party föreslår jag dessa! ;)
Inna – Hot - US Radio Version
Baracuda – La Di Da - Short Dance Mix
David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)
Far East Movement – Like A G6
Baracuda – Ass Up - Radio Edit
Erik Vee – Far Away (RainDropz! Remix)

Pusshej'

Inga kommentarer: