fredag 11 februari 2011

- forget the day that has been

Vaknade vid 4 hade ont, somnade om, klockan ringde 5 och kroppen värkte gick upp tog medicin gick in på toa kände att det här går inte, gav upp lite och lät sängen få sällskap av mig igen... Låg mest vaken o kollade på tv och gick inte upp för än vid 10, läste lite psykologi, försökte mig på att städa lite för att få igång kroppen, åt rester, fixade till mig lite, mer tv och just nu sitter jag mest och tänker på när min älskling tänker komma hem så vi kan åka o va med Johan och Emelie en stund, behöver komma på andra tankar!

Skulle ju egentligen åkt på en fruktansvärt välbehövlig massage förut idag men hon hade ont i armen så det blev tyvärr inget idag :( Nästa vecka är det i alla fall lov även om det ska pluggas, jobbas, tränas, åkas till sjukhus m.m.

Pusshej'

Inga kommentarer: