onsdag 9 februari 2011

- det löser la sej, elle?

Ja de gör det nog på något sätt! Har i alla fall fixat praktiken nu, arkitektkopia i Lisch blire nära till sjukgymnastiken, skyttet och jobbet, gött det i alla fall. De var dock rädda att jag skulle få de tråkigt men det blir vad man gör det till, de är la bara o hugga i och jobba, elle va säger i pöjka? :) Plus att jag har fått uppfattningen om att de är grymt trevliga och det gör så jäkla mycket!!!

Idag har jag varit i skolan haft mum, digitalfoto och foto och efter det blev de Falköping med Sofie, hon skulle leta praktik men inte fan hitta vi något :/ typiskt... var o swimmade en sväng efter det med och hälsade på min sötnos på jobbet och överlämnade ett verktyg så han kan fixa klart mina dubbdäck, de ska ju bli snö IGEN :O fan jag som vill ha vår!

Imorgon ska vi opponera på projektarbetet, jag har fått Sofies rapport och Moa ska opponera mig, hoppas det går bra :) Har läst igenom den ett par gånger nu, markerat lite, skrivit ner lite, funderat lite på hur man ska uttrycka sig osv...jag hoppas jag kommer på't!

Ne nu ska jag plugga vidare och sen ska de lagas lite mat med, falukôrv och makaroner världens festmåltid...xD haha


















BTW innan jag drar måste jag ju be er att gå in på MP3s student blogg mediasstudentblogg.blogg.se där ska ni nog kunna följa oss fram tills vi springer ut och gymnasietiden är över :D


Sen får ni gärna säga grattis då blir jag glad :D Namnsdag i dag liksom ;) Kösshej'

Inga kommentarer: